من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

یادش بخیر...

دیشب به همسری میگم یادش بخیر پارسال همین موقع ها بود که خونمون شلوغ بود. لیلا و خواهرات و هانیه و ... 

میگه آره یادش بخیر.... 

 

وسایل جشن تولد همسری رو گرفتم منه خنگگگگگگگگ گذاشتم تو آشپزخونه. بعد شمع "2" اومده بیرون از پلاستیکه. همسر برداشته میگه eeee این چیه؟؟؟؟؟؟

به همین راحتی سورپرایزم لو رفت  منم خیلی رله و  به رو خودم نیاوردم قرار بوده سورپریز کنم گفتم خب شمع تولدت توه دیگه  گفت واااااااااای آره تولدم  

 

تازه نشست کل پلاستیک رو ریخت بیرون یکی یکی نگاه کرد! 

این شکلات سنگی هام مال منه؟؟؟؟؟ 

این ژلاتین هم خریدی واسه من درست کنی؟؟ 

بادکنکارو ! 

چه قالبایی ! 

شکلات تخته ای؟؟؟؟؟؟؟  

 من:بله شکلات تخته اییه! 

خب یه کارد بده از بغلاش یه کم بخورم !!! 

 

 

به همین سادگی !