من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

تند تند نوشت

تند تند بگم! 

 

خیلی سرم شلوغه. کارای خونه و ماهی ها و .... 

 

امروز همکلاسیم اس داده مدیر گروه خیلییییییییی عصبانیه 4 شنبه پاشو بیا شمال! 

یعنی انگار سر کوچس پاشم برم!!!!! 

منم اس دادم: من حموم دسشویی نمیتونم برم با این شکمم! پاشم بیا شمال؟! 

 

الان رفتم سونوگرافی وزن بچه رو زد 3 کیلو و 100 گرم.  

تا الان ماهیامون 12 تا تلفات داده  

5 شنبه رفتیم همه کارای وامو انجام دادیم امروز دوشنبه تایید شد. قسطش ماهی 580  یعنی دهنمون سرویسه! رئیس بانک بهم گفت میتونید قسطشو بدید؟ گفتم ان شاالله! 

 

حالا فقط مونده دوتا ضامن و یه قطعه عکس ببریم و تموم. 

 

فردام باید برم یه شهری همین نزدیکیا با رئیس دانشگاه آزادش صحبت کنم بهم آزمایشگاه بده تا نی نی نیومده زودتر کارا تموم شن.  

 

دیروز رفتیم آتلیه 5-6 تا عکس بارداری گرفتیم. 

فعلا همینا!

نظرات 3 + ارسال نظر
مامان رقیه دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:18

وام برا چی؟قراره چیکار بکنی دقیقا خوب بگو :(
ایشالا که به سلامتی فارغ شی و همه ی کارا هم رو روال باشه همیشه

برا ماشین !

علی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:32 http://ali-hort.blogsky.com/

درود بر شما

آیا تا به حال قصد داشته‌اید واژه‌های کتاب 504 واژه‌ی مطلقن ضروری (504 absolutely essential words) رو بخونید و به طور کامل و برای همیشه معنی آن‌ها را به خاطر بسپارید؟ آیا در این کار کاملن موفق بوده‌اید؟

.....

فائزه سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:09

سلام آجی چرا من هرچی کامنت میذارم تایید نمیکنی؟
خععلی ناحارتم خو...
مگه منو دوست نداری؟

عزیزم خب به خاطر اینکه کامنتات +18 هستن

واسه همین تایید نمیکنم

خب برووووووووووووو یه آز بده مطمئن شی.

زود خبرشو بهم بدیاااااااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد