من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

مسافرت

باز هم با تاخیر سلام

از آخرین روزی که آپ کردم وب نیومدم !!!!

هفته قبل رفتیم شمال. از طرف استاد هم احضار شده بودم. با دخملی رفتم ( ابزاری برای جلوگیری از سخت گیری استاد )

استاد جلسه داشت همش از اتاقش نمیومد بیرون. تو سالن دانشگاه دخمل انقد جیغ جیغ کرد. وقتی هم رفتم پیش استاد. آقای دکتر دخی رو بغل گرفتن و دخملی تا تونست صورت استاد رو چنگول انداخت استاد هم به دخی گفتن من میدونم همه ی اینارو مامانت یادت داده. هم اون جیغای تو سالن رو برای اینکه من زودتر بیام بیرون از جلسه. و هم چنگ انداختنای الانتو ! به جای اینکه منو بزنی برو مامانتو بزن

روزایی که شمال بودیم دو روزشو من و همسری رفتیم دریا و کلی آب بازی و شنا کردیم. چند بارم همسری قصد خفه کردن منو داشت شما شاهد باشین اگه من اتفاقی کشته شدم رفت زن گرفت بدونید کار خودش بوده!

دخملی هم تو ساحل با خودش تنهایی کلی شن بازی میکرد. یه بارم وسط شن بازی خوابش برد !

عکس بعدا اضافه میشه

سرم خیلی شلوغه.همونطور که میدونید سرشماری کشاورزی شروع میشه از فردا. این اولین سرشماری کشاورزی  در کشور ماست. دیروز و امروز همسری خونه بود آوین رو پیشش گذاشتم و رفتم. امروز دوباره ساعت 6 عصر جلسه داریم.همسری همش میگه تا 9 بیشتر طول کشید بیا خونه من 3 ساعت میتونم نگهش دارم!!!  از فردا نمیدونم چیکار کنم دخی رو  هر کس راجع به مهد و پرستار تجربه داره ممنون میشم بگه.


بالاخره اینو ثبت نام کردیم با تحویل 3 ماهه


EF7  آبی کبود !



نظرات 15 + ارسال نظر
بهار جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 16:23

سلام عزیزم بهت تبریک میگم بابت ماشینتووووننن
و وبه زیبایی داری
و البتههههه دخملی هم خیلییییی خوشمله از طرف من روی ماهشو ببوس خدا حفظش کنه ...راستی آدرس وبمو تا چن روز دیگه میذارم
تاییدش کن لطفاً

خ ت. جمعه 4 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 23:10

سلام آجی؟خوشحالم خوب و خوش و سرحالی؟دلم تنگ شده بود؟آجی مبارک باشه منم همونی گفتی را نوشتم فردا یا پس فردا بعد 7فت ماه تحویل میگیرم

یادم نمیاد کدوم؟؟

خ ت. شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:47

پارس ال ایکس سفید داشبورد جدید تو سایت ایران خودرو نگاه کن

عالیه یه کم قیمتش بالاس!

زندگی با طعم خوشبختی شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 http://ahmad-loveme.blogfa.com

مبارک باشه ایشاا... به سلامتی
این سرشماری کشاورزی چیه؟؟؟

سرشماری باغستان ها و مزارم و دام و طیور و زنبور عسل و ماهی و ...

فافا شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:34

سلام عزیزم . خوشحالم برگشتی و می نویسی .
انشالله همیشه خوش باشید .
راستی مبارک ماشینتون . انشالله چرخاش همیشه براتون بچرخه .
رنگش هم خیلی خوشگله ها .

ممنون

بهار شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 13:05 http://zendegie-bahari.blogfa.com/

وااااااااااااای زینب ، چقد ماشالا ناز شده جیگرت
خدا ببخشه واست ، ماشاءالله (:

رئیس بزرگ شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 13:51 http://roozegare-noe-man.blogfa.com/

مبارکه

همیشه به سفر وشادی

ممنون

بانوی احساس شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 15:44 http://ehsasemanbato.blogfa.com

سلاااااااااام

چطوری بانو ؟
به به پس یه سفر سه تایی رفتین و حسابی این وروجکت شیطونی کرد
مبارک ماشین هم باشه . ایشالا زودی تحویل بدن و چرخش براتون حسابی بچرخه

هبه رضوی یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:12

قان قانتون مبارک باشه ان شا الله به سلامتی

نسترن دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 00:11 http://nedayedel.blogsky.com

ای بلا چه ابزار خوبی با خودت بردی پیش استاد خیلی خندیدم بهت

مبارک ماشینتونم باشه
منم ماشین می خوام !!
البته الان تو گواهینامه اش موندم :| نمی دونم چرا هی نمیشه !!
افسره همه اش الکی ردم می کنه

الما دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:49

سلام زینب جون من هنوز زایمان نکردما رفتم تو 40 هفته اما انگار نه انگا.نه دردی نه ابریزشی نه لکه بینی.پیاده رویم ک میکنم چیکار کنم من اخهدیگه از بس حواسم ب تکوناشه خسته شدم کمو زیادشد هم دیگه نمیفهمم

جنین چند کیلوهه ؟؟؟؟؟
اتفاقا تو فکرت بودم کاش راه ارتباطی ای هم واسه من بذاری الما جون. چطوری ازت خبر بگیرم؟؟؟
وایبری وبلاگی ایمیلی چیزی...

بازم بیا از خودت خبر بده
تا 42 هفته که اشکالی نداره صبور باش مادر بودن صبوری میخواد و بس...

نسترن دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 15:45

زینب جونم .. به نظر من دختر نازتو نه بذار مهد نه دست فامیل بسپار که نگهداری کنه ازش .. تا جایی که می تونی خودت کنارش باش . البته نه اونقدری که بهت وابسته بشه و بعدا مشکل جدایی از خودت رو داشته باشه .. یا تو پیشش بمون ، یا اینکه با خودت ببرش هر جا که میری ..
اینا رو از روی اتفاقاتی برای خودم افتاده میگم !! من تا دو سالگی پیش مادربزرگم بودم .. بعدشم 5و6 سالگی مهد بودم و بعدشم مدرسه .. دبیرستانم هم کلاً خابگاه بودم .. الان احساس می کنم خیلی از خانوادم دور هستم .. حتی گاهی جزئی از زندگیم هم نمی دونم و احساس می کنم نمی تونم باهاشون رابطه برقرار کنم و ازشون کمک بگیرم ..
اینا همش تجربیات من بود .. حالا خودت می دونی باید چیکار کنی ..

گذاشتمش پیش کسی

مهربان چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 03:36 http://dokhtaramehrsa.niniweblog.com

چه عجب بالاخره بعد از مدت ها ما یه سری این ورا زدیم و کنف نشدیم
موضوع پایان نامه و کار و نگهداری آوین رو که قبلا صحبتشو کرده بودیم. اما ماشین رو خیلی خوشحال شدم. راستی ما هم تو فکر تعویض ماشینیم. اگه خوب از کار دراومد خبرشو به ما هم بده

چشششم مهربان جون

هستی چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:54

سلام،مبارک باشه ایشالله چرخش براتون بچرخه!پایان نامت به کجا رسید؟آوین جون ببوس

سرجاشه!!

خانم گل جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 20:42 http://www.donyayema2.blgfa.com

سلام به به چ عحب شوما اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد