من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

روزای پرکار

در همسایگی خودمون یه خانومه رو یافتم به کمک صاحبخونمون ، که دخی رو صبح ها ساعت 8 میبرمش اونجا و ظهرها اغلب ساعت 2 میرم دنبالش. باباشم کلا در امر نگهداری کودک صفرررررررر. یه روز خیلی سرمون شلوغ بود ساعت 4 رفتم دنبالش و ساعت 5 دوباره باید میرفتم اداره. دخی رو گذاشتم پیش باباش. یه ساعت نشده زنگ زد بدووووووووو بیا دیوونم کرد !

خانومه 2 تا بچه ی دیگه تقریبا همس دخملی داره که اونا هم دختر هستن و یکیشون مامانش مربی پیش دبستانی و یکیشون دبیره. دخی باهاشون دوست شده و کنار اومده تقریبا. آخه از بس حسوده از بچه ها بدش میاد !!!! و نمیتونه ببینه من به بچه ای محبت کنم جلو چشاش !

عصرا به دخی و خونه میرسم. براش میوه رنده میکنم. غذا درست میکنم. باهاش بازی میکنم.

شبا هم در حال نوشتن پایان نامه هستم!

ساعت هنوز 10 نشده چشام میرررررره دیشب خیلی خودمو خواستم نگه دارم ده و نیم شد.

زیر کتری رو روشن کردم یه چای دو نفره ی عشقولانه بخوریم ! رفتم روی تخت دراز کشیدم تا کتری جوش بیاد.

وقتی بیدار شدم صبح بود!

همسری شب زیر کتری رو خاموش کرده بود.

امروز تو جهاد یه نفر کدو سبز آورده بود دوستان تقسیم کردن! 3 تا هم به ما رسید حالا نمیدونم چیکارش کنم! خام میخورن یا میپزن؟  از اون کدو تنبل سبزها که توش کاملا سفیده. چه کاربردایی داره کلا؟

نظرات 18 + ارسال نظر
پـریـا ( آواز پــری هااااا ) پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 00:16

وااااایی خدا چه نازه این دختر خانومه ما . چه جور دلت میاد چند ساعت ازش دور بااشی ولی میدونم مجبوووووری گلممممم .

پریا زیادی بهم وابستس !

الما پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:12

سلام عزیزم.نمیدونم البلان چند کیلو شده شکمم ک خیلی بزرگ نیست تو ۳۶هفته ۲۷۰۰ بود.همه میگن شکمت زیر سینه هاته اصلا نیومده پایین.من طبیعی میخام سز نمیخام.فک کنم اخرش سزارینم کنن.من گوشی ندارم اخه خودت گفتی ضرر داره. حالا بعد ک نینی دنیا اومد باز دستم میگسرم اما ایمیلمو گذاشتم گفتی

ممنون عزیزم. آره ضرر داره خانومی. چه جالب ! ولی من از ماه 8 شکمم کاملا پایین بودطوری که صابخونمون هر روز میگفت فردا دیگه میزایی !
نگران نباش.
دکترت نگفته روغن کرچک بخوری؟
پیاده روی و فعالیت زیاد داری؟

رقیه پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:47 http://pooyaye-maman.niniweblog.com

چه خوب اونجا با بچه ها سرگرم بشه یه کمم تازه عادت به بیرون بودن بکنه
اون کدوها رو میتونی خورشت کدو کنی یا مثل بادمجون بپزی بخوری
ینی این صفررررررررری که به آقای پدر دادی رو عمیییییییییقا میفهمم

رقیه پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:04

میگم زینب جان دخترمون الان باید 7 یا 8 ماهش باشه درسته؟ چرا همش دراز کشیده است؟ چرا نمینشونیش؟
پسر داداشم 6ماهو تموم کرده به کمک یه بالش کوچولو قشنگ میشینه
اصلن دراز بکشونیش گریه میکنه

رقیه جون دخملی هم بیشتر تایم رو نشسته و چه بسا سرپا هستش. بر حسب اتفاق عکساش همش دراز کش بوده. ممنون از توجهت :)

ساجده پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 18:42 http://yasna.nafasi.blogfa.com

وای خدا چه جیگر شده بوسسسسسسس
خسته نباشی زینب جون خدا قوت

نسترن جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 13:56 http://nedayedel.blogsky.com

الهام (احساسات پنهان) جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 15:33 http://elhamjoon2010.blogfa.com

چه عجب بابا دیگه داشتم ناامید میشدم از اومدنت
هزار ماشالا چه بزرگ شده دیگه وقتشه عروسش کنیم

چند وقتش شده؟

رویای خیس جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 23:15

رویای خیس جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 23:20

چه نازتر و خوشگل تر شده...

مادرانه شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 00:39

سلام ..خوبین این دختر خوشگلمون چطوره ؟معلومه که حسابی وقتتو پر کرده .دیگه نمیای ...میام سر میزنم وقتی نیستی..ناراحت میشم دلمون تنگ میشه براتون ...ولی خب هیچ چیزی واجب از دختر گلت نیست ببوسش

نسترن شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:21 http://nedayedel.blogsky.com

زینب جونم ، می تونی از کدو ها برای ته دیگ غذات استفاده کنی
مثل سیب زمینی برش بزنی و ته غذات بذاری
البته من امتحان نکردم ، اما میگن خیلی خوشمزه میشه

رئیس بزرگ شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:14 http://roozegare-noe-man.blogfa.com/

سلام

ما هم سر زدیم

چون نظرات بچه داری نداریم پس سکوت می کنیم

اما اگر منظورت از کدوی سبز همین کدوهای معمولیه که اندازه ی بادمجونه !!!! خوب میشه باهاش خورشت درست کرد مشابه خورشت بادمجون

و میشه توی ماست رنده کرد مثل ماست و خیار میل کرد هم برای چربی سوزی خوبه هم باری پایین آوردن قند مفیده


همین

بخدا من چربی اضافی نداررررررررررم کمبودم دارم!
نه از اون کدو بزرگااااااااا

رقیه شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:21 http://pooyaye-maman.niniweblog.com

ای جووووونم به سرپا بودنش خوب یه عکس سرپایی هم بزار ببینیم دخترمون بزرگ شده خانوم شده
زینب جان اون رمزی که 2 0 و9 داشت یه چند ماهیه منسوخ شده خخخخخخخ اینجا گمونم نمیشه خصوصی گذاشت بهت اس میدم رمزو

خانوم خانوما شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 http://naznazioyekiyedunash.blogfa.com

باباشم کلا در امر نگهداری کودک صفرررررررر.!!! اینجا خیلی باحال بود!!!!

دخمل ناز رو ببوس چه جیگری شده! اسپند دود کن و صدقه بذار واسش.

من هر وقت کامنت میذارم مینویسه کد صحیح نمیباشد!

خانوم خانوما شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 http://naznazioyekiyedunash.blogfa.com

ایول بعد چند مدت بالاخره ثبت شد!!!!!!!!!!!!!!!!

نمیتونستم واست کامنت بذارم که!!!!!

فافا شنبه 12 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:38

چه ناز شده این دخی جون ...
زی زی من احساس میکنم تو از من دلگیری. آره ؟؟؟؟

نه. چرا؟؟؟؟؟؟؟؟

مهتاب جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 21:25

زینب جان عشق بله....
عشق تو 3سال پات وایساد...عشق من دوهفته بعد عقد کرد....
جا واسه هیچی نذاشت...
من داغونم زینب....متلاشی....سعی میکنم دست بذارم رو زانوم و بلند شم ولی هربار زمین میخورم...8ماهه داره زندگی میکنه.8ماهه دارم هرروز می میرم

jedi mahtaaaaaaab???????

مهربان پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:24 http://dokhtaramehrsa.niniweblog.com

زینب جون منم چند وقتی بود مثل خودت زیاد به وبلاگا و همینطور وبلاگ خودم سر نمیزدم
این پست مال 1ماه پیشه فکر کنم. اگه هنوز اون کدو هارو داری میتونی باهاش آش بپزی. انگار سرماخوردگی هم داشتی. براش عالیه. البته تا الان دیگه حتما خوب شدی
آش ساده ایه با جو و ماش و شوید و همین کدوها آخر سرم یه کم نعنا داغ خوشمزش میکنه. کلا تو هوای سرد میچسبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد