من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

عید 94

بعد از خونه تکونی حسابی و خستگی فراوون راهی قم شدیم و از اونجا خوزستان...

تعطیلات رو اندیمشک بودیم با بدترین وضع ممکن   روز دومی که رسیده بودیم اونجا دخملی به طرز وحشتناکی اسهال و استفراغ شدید گرفت. با 4 روز دارو اسهالش قطع نشد و دکتر گفت بیارینش برای بستری. خودمم روز چهارم مریضی دخی به همون حال افتاده به اضافه ی اینکه از اول عید دندون درد بدی داشت اذیتم میکرد و حتی آب هم نمیتونستم بخورم. فقط انتظار میکشیدم برگردم خونم... اونقدر حال خودمم بد بود و آب بدنم از دست رفته بود که حتی توانایی عوض کردن پوشک دخملی رو نداشتم. تا حدودی اینارو از چشم همسر میدیدم چون صدبار بهش گفتم نریم جنوب با بچه. اما گوش نکرد. با وجود اینکه دوس نداشتم برم اما چون رفتنمون قطعی شد تصمیم گرفتم تمام سعیمو کنم خوش بگذره مخصوصا اینکه دسته جمعی بود سفرمون و من سفر دسته جمعی رو خیلی دوست دارم ، اما خب مریض شدیم و نشد که خوش بگذره...

به محض رسیدن به خونه خودمون رفتم سراغ دندون پزشک. ایشون هم فرمودن باید بکشی و هیچ راه دیگه ای نداره و من شدم بی دندون !

روزای بعدی عید به همراه خونواده ی من یزد گردی کردیم و کویر نوردی و رالی کویر و رصد ستارگان و شتر سواری تو کویر و ....

13 به در هم خیلی خیلی خوش گذشت...


امروزم که روز زنه   مبارکا باشه 

نظرات 10 + ارسال نظر
محدثه:) جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 20:47 http://memo-daytoday.blogfa.com

ووووووی سلامممم ببین کی اومده [قلب] قربونت عزیزم خوبم تو خوبی؟ انیل جیگرم چطوره؟

جای شما خالی عزیزم

عزیزمی [قلب]

روزتم خی لی مبارککککککککککککککک باشه بوس بووووس

رئیس بزرگ شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:29 http://roozegare-noe-man.blogfa.com/

سال نو مبارک

تموم شدن دندون درد مبارک

بهبودی آوین جان مبارک

خوش گذشتن بقیه تعطیلات مبارک

روز مادر هم مبارک

سروه دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 13:02 http://kavin-s.blogfa.com

ای جان عزیزم

غریبه سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 20:25

من یکی از دخترایی هستم ک هیچ وقت معنی عشق واقعی رو نفهمیدم.همیشه به کسایی که با عشقشون ازدواج میکردن غبطه میخوردم.همیشه میگفتم اونا پیش خدا خیلی عزیز بودن که به ارزوشون رسیدن.من هیچوقت طعم عشق رو به معنای واقعی نچشیدم.چون هرکسی گفت عاشقمه زمانی که میخاست بیاد خاستگاری خونوادش مخالفت میکردن ولم میکرد میرفت.زینب جان برای ماهم دعا کن.کسایی که همیشه ارزوی یه عشق واقعی رو سر سجاده نمازاشون و توی اشکاشون داشتن.

غریبه سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 20:31

همش میگم کجای راه زندگیم اشتباه بوده که هیچوقت نتونستم مثل خیلی از دخترای روی زمین خدا بتونم طعم عشقو بچشم.نمیدونم گناهم کجا بوده.شاید چون ساده م.زینب شما و خیلی از دخترایی ک روی زمین خاکی زندگی میکنین خوشبختین.کاش ذره ای از نگاهی که خدا به شما داشت به بنده های دیگشم داشت...عشق و خوشبختی هم فقط مال بنده های خوبشه.منم ارزوی یه عشق واقعی رو دارم.چیزی که سالهاست فقط یه خیاله برام.

غریبه سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 20:38

شاید واسه خیلیا چیزی نیست اما واسه بعضی مثل من یه حسرته بزرگه پیش خدا که یه بارم به ما نگاه کنه..خیلی بزرگ..اگه شما پیش خدا جا دارین برای اشکای منم دعا کنین که منم مثل شماها کمی از عشق تو زندگی نصیبم بشه..فقط کمی مثل خیلی از شماها مزه عشقو بچشم..دعام کنین..

پویا و پرنیا چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:27 http://pooyaye-maman.niniweblog.com

سلام عزیزمممممممممممممممم
آخ زینب چقد دلم تنگ شده بود برای دوستام برای تو برای وروجک که الان خانووووووم شده
خوب و خوشی؟ سلامتی>خوش میگذره؟

سودا دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 16:03 http://sevda8514.blogfa.com

سلامممم زینب جونم سال نو مبارککککککک انشا الله که سال خیلی خوبی رو در پیش داشته باشین.
تو سفر مریض شدن خیلی سخته الهی چه قدر سخت گذشته بهت...ولی خداروشکر که بقیه اش خوب بوده مخصوصا سیزده بدر...
راستی روزتم مبارک با خیلی تاخیررررررررررر

لیلا جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 20:55

امون از این سفرا که آقایون اصرار می کنن و به خانوما می گن تو سخت می گیری! :)

خوبه که آخرش خوب بود بالاخره :)

یاماها دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 14:20

ای کلک یعنی پیش خانواده خودت خوش گذشته بهت مادرشوهر خواهرشوهر وبلاگت قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد