من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

یک جمعه عالی در کنار دو عشقول

صبح زود بیدار میشم و نهار ظهر رو بار میذارم...

چای دم میکنم و میپرم تو ماشین و بعد ده دقیقه با دوتا بربری داغ برمیگردم...

سفره رو میندازم و همه چی میارم سر سفره و دخی و باباشو صدا میکنم.

بعد از صبحونه با دخی و باباش میریم اتاقشو برق میندازیم!

بقیه روز هم به بازی با دخی و دست و بزن و بکوب !! و شادی و خوراکیای خوشمزه و نهار عالی و ... میگذره.


چون کم پیش میاد صبحونه در کنار هم باشیم ، یه همچین روزایی خیلی میچسبه!!!!!!


محدثه ، عزیزم ادرست اشتباه بود  ای دی تو دوباره بذار

نظرات 10 + ارسال نظر
فافا شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:00

سلاممممممممم زی زی جونم.
خیلی دلم برات تنگ شه بود.
انشالله همیشه دلتون شادباشه.
عکس دخی جون رو بذار

مرررررررررررسی فافا جونم

الما شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:32

سلام خوبی زینب جون.اوین جونو ببوسش

سلااااااااااااااااااااااام عزیزززززززززززززززززم . خوبی؟ نی نی خوبه؟

پویا و پرنیا یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:52 http://pooyaye-maman.niniweblog.com

عزیزممم
حس کردم لذت اون صبحونه رو
ماهم کم پیشمیاد صبحا باهم باشیم. روزای تعطیلم تازه دلم میخاد فقططط بخابم! خخ ولی به شوق همون باهم بودن سر سفره پامیشم.
ببوس جیگرتو

شهرزاد یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:59

ای جونم

شهرزاد یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:59

عکس برامون بزار از نی نی خوشگل

Fairy Girl دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:30 http://fairy-love.blogfa.com

نووووووووووش جونتون!!
دیدی چجور بلاگفا ریده تو اعصابمون
20 روزه مسدود شده میترسم اون اتفاقی که برا تو افتاد کل خاطرات بلاگت پاک شد همین بلام سر من بیاد
اعصابم خط خطیه!!!
شاید منم اومدم بلاگ اسکای یا میهن بلاگ

لیلا دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:43

سلامک زینب
چطوری تو ؟ :*

اینم ایستاگرام من 89guillty

خ ت. پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:45

آجی منو فراموش کردی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چند بارم کامنت گذاشتم ولی جواب ندادی.

نه فراموش نکردم. مگه میشه فراموش کنم....

یادم نمیاد چرا جواب ندادم. حتما کامنتارو خوندم موقع جواب دادن شده دخی اومده اذیت کردن !

چه خبرا؟
مزدوج نشدی؟
بچه خواهرت بزرگ شده؟

الما یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 00:19

ممنون عزیزم اره خوبه خداروشکر کلی شیطنت داره.راسی من اینستا ندارم اما کدتیه خوهرم پیشمه ادرس اونو بدم؟؟

بده

neda پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:30 http://roozegaresepidosiyah.blogsky.com

شاد و سلامت باشی عزیزم کنار هردو عشقولانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد