من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

سلام سلااااااااااااااام دوست جونا

خوبین؟

نماز روزه هاتون قبول باشه. من که برای سومین سال متوالی معاف بودم. البته یه روز گرفتم که به نتیجه نرسید . اصلا نمیشه تو این گرما هم روزه گرفت هم کار بیرون انجام داد هم بچه شیر داد !

دخملی بزرگ و شیطون شده . یه حرکتای باحالی هم میزنه که در کل موجبات خنده و شادی مارو فراهم کرده

یه تاب براش خریدم اصلا ازش پایین نمیاد آخه فقط خودشم نیست ، باید نوبتی کل عروسکا و توپاشم تاب بدیم 

علاوه بر اینکه به خودش شیر میدم یکی یکی عروسکاشم میاره شیر بدم اگه هم این کارو نکنم به خانوم برمیخوره

دخملی  سه ماهه میره مهد کودک و محیطشو دوس داره خداروشکر. اینطوری منم به کارام میرسم.

خودمم فعلا به یه کاری مشغول شدم.

نظرات 7 + ارسال نظر
پویا و پرنیا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:14

سررررربلند باشی و دلشاد
آره واااقعا سخته هم بچه رو داشته باشی هم شیر بدی هم بری سرکار هم کارای خونه هم هم هم
منکه باز پرنیا اگههههه معجزه بشه بخوابه تازه پویا شروع میکنه....
دلم برات تنگ شده

فافا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:16

سلام عزیزم نمازهات قبول باشه ...
منم نصف ماه رمضون رو نگرفتم . از بس که حالم بد شد.
زی زی جون هنوزم منتظرم ...
خدا اصلا منو نمی بینه .

الهی ... فافا جونم. هیچ خبری نیس؟

خانومی سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 23:47 http://www.ganje-man.blogfa.com

سلام عزیزم...قبول حق از شمام قبول باشه
خدا دختر نازتو واست حفظ کنه . . .

الما چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 17:25

سلام طاعات و عبادات شمام قبول.منم ۲سالیه که نگرفتم پارسال واسه حاملگی امسالم شیردهی.عذاب وجدانم دارم.پسملی هم خیلی شیطون شده اگه گیر بده به یه چیز دیگه تمومه.سفت میچسبه بهش حالا هر چی باشه.تا میگیریم ازش جیغش در میاد چیکار باید کرد نمیدونم

الهیییییییییی جیگری پسملی. یه عکس ازش بذارررررررررررر خب

یِ خانومِ شاد! پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:14

زی زیِ اکتییییییییو
موفق باشی

سارا بلا جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 18:42 http://live4-u.blogfa.com/

خانوم کلا مارو فراموش کردیا

مادرانه یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 21:47

سلام خوبی عزیزم دختر خوشگلت خوبه ..امیدوارم که همیشه خوش باشین فرشته کوچولوتو ببوس در ضمن عیدتم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد