من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

عید فطر و سفر

سلااااااااااام سلاااااااام

خوبین ؟ خوشین؟

چه سوت و کور شده وبلاگستان. چرا اکثرتون خونه هاتونو ترک کردین. بیاین آپ کنید .آفرین!

با تاخیر عید فطر رو تبریک میگم مخصوصا به کسایی که افتخار روزه گرفتن رو داشتن. مارو هم دعا کنید.

تعطیلات عید رو ما رفتیم پیش خونواده هامون و یه سفر یک روزه به محلات. با وجود کنتاکت با همسر ، محلات خوش گذشت. کلی گل و کاکتوس خریدیم.  حدود دوهفته بحث و جدل داشتیم که  فعلا آتش بس دادیم   ولی خب همچنان من شدیدا معتقدم حق با منه و ایشون هم معتقده حق با خودشه !  منم یه سری از وظایف مردونه ی خونه که بر عهده ی منه رو کلا کنار گذاشتم تا بلکه  قدر بدونن. ایشونم فرمودن  دارم برات !  

این از این. فعلا که خوشیم تا ببینیم چی میشه !

فقط حیف  دقیقا تو دوران کنتاکت  دوتا خواهرای دوقلوی من خونمون مهمون بودن که  طبعا روی اونام تاثیر میذاره و موقع برگشت به شهرشون عنوان کردن که این سری خونتون اصلااااااا  خوش نگذشت   



آدرس وبلاگ اکبرعاقا رو برام بذارین ممنون 

نظرات 27 + ارسال نظر
پرستش چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 21:47 http://khoda15.blogsky.com/

سلام...چه باحال...ای دعواها خوشی خانم جان

خانوم خونه چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 22:13 http://ganje-man.blogfa.com/

سلام عزیزم
مرسی ک اومدی....ی مدت بلاگفا دچار مشکل شده بود و تموم
وبلاگا نوشته هاشون پاک شد و همه ناراحت و بیشتریا هم کوچ کردن مث شما

پریا(آواز پری هاااا) جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:27

سلام گلمممم خوبی؟دختر نازت خوبه ؟اولش که بلاگفا مشکل داشت . الانم رمز وبم یادم نیست که آپ کنم اعصابم خورده . احساس میکنم البته رمز رو درست وارد میکنم ولی باز نمیشه .

سلااااااااااااااااااااااام پریا جونم.

وای چه بدددد

یه وب منم کلا حذف کرده بلاگفا

شیما جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:23

سلام ادرس اینستام. Lusymay1391

نخودچی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:58

سلام مامان خانومی خوبی؟؟؟
منم دلم تنگیده بود. دخترک خوبه؟؟

شهرزاد شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:25

زینب! کمک لازم داشتی بگو من بیام ها

شهرزاد شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:26

ولی جدا کنتاکت نکنید! مخصوصا در حضور دخملی

هبه رضوی شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:50

رمز:jojo

یِ خانومِ شاد! شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:58 http://m66h.blogsky.com/

انقد دلتنگتم :*

صاحبه یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:15

زینب واسه نمد بخوام سفارش بدم تقریبا هزینه اش چقدر میشه؟ خودت دُرُستشون میکنی؟ بعد قابلیت چسبیدن رو دیوار و کمدُ دارن؟ راحت میچسبن و جدا میشن؟ چه جور چسبی؟

پویا و پرنیا دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:26

پریا(آواز پری هاااا) دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 18:50

اره دیگه فعلا موندم چه کنم خخخخ

مهتاب دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 23:30 http://pinkdays-20.blogfa.com

سلام زینب جون
این آدرس جدیدمه.بلاگفا وب قبلیم رو حذف کرده

رئیس بزرگ سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:13 http://roozegare-noe-man.blogfa.com/

سلام زی زی بانو

دوماد مون بالاخره یه زهر چشمی به آبجی مون نشون داد


خیلی هم خوبه

مادرانه سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 19:16

سلام عزیزدل ان شاءالله خوبی ودختر خوشگلتم درکنار مامانش خوش میگذرونه.....ممنوم که بهم سرزدی خیلی خوشحال شدم.یکم حال ندارم .مرسی ازاینکه انرژی مثبت میدی .این بلاگفا یکسال از نوشته هامو حذف کرده خیلی ناراحتم اما اینکه دوباره شما رو درکنارم دارم خوشحالم.دختر گلتو ببووووس

اکبرعاقا جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:11 http://myhusband.blogfa.com

دل به دل لوله کشی چطوری زینب دخترت ماشالا خانوم شده
دلم تنگ بود تو روح این بللگفا تر زد به همه وبلاگا هی
نکن این کنتاکت ها رو دختر

پویا و پرنیا چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:23

سلام
ببین زینب جان اگه ای کانتکته جواب داد
بیا به موهم بوگو شیوه صحیحشو
بلکوم مویم به جواب برسوم

نااناا سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:15 http://nana91.blogfa.com

خواهرا هم متوجه شدن؟

پریا(آواز پری هاااا) پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 16:16

پیدا کردم رمز وبمممم

ی دوست یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:21

سلام زینب.من ی دوست قدیمیه چند ساله ام.البته فک کنم تو اصلا منو حتی تو زهنتم یادت نیست.میدونی زینب باور کن به عاشقا حسودی نمیکنم فقط غبطه میخورم و از خودم متنفرم که حتما ادم بدی هستم ک سی سالمه و هنوزمعنی خوشبختی رو نفهمیدم.ساعت3هست و من چن ساعته دارم گریه میکنم که چرا خدا ده ساله دارم دعا میکنم و صدامو نمیشنوه و تنهام.حسرت زندگی تمام کسایی میخورم ک عاشق و خوشبختن.فک نکن چشمم شوره و بخیلم.خاهرمم خوشبخته ولی من خیلی ساله دعا میکنم و فقط با چشای اشک بار حسرت میخورم.حسرت تمام خوشبختا رو.امیدوارم سر یکی از نمازات حداقل ی جایی توی دعای شما خوشبختا واسه من و امصال من که شبا با گریه میخابن داشته باشیم.

پریا(آواز پری هاااا) دوشنبه 6 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 13:03

سلام گلممم . چرا نمینویسی دیگه گلم خووبی؟

پریا(آواز پری هاااا) شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:19 http://pariha.blogfa.com

سلام گلمممم خوبی ؟ کووشی نیستی .. اینستا داری ؟ کم پیدایی شاید اونجا پیدات کنم خخخخخ . دلتنگتم

پویا و پرنیا دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 http://pooyaye-maman.niniweblog.com

میدونی چیه
یه وقتایی انتظاااار داری از دوستان
اصلا ندیده نشناخته ولی دلت میخاد باشن
وقتی یه گوشه ی ذهنت هستن همیشه
میخای که یه گوشه ی ذهنشون باشی تو هم
مفهومه

هستی شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:52

سلام زینب جون،خوبی?آوین خوبه بزرگ شده?من نی نی دارم حالم خیلی بده، اومدم خاطرات دوران بارداریت خوندم ببینم تو هم همش تو تهوع و استفراغ بودی یا

شیما پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 20:56

کجایی تو دختر. ؟؟ .lusymay13914426 اینستا منتظرتم

منم دیگه جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 18:18

خاک تو سر من با این وبلاگ نوشتنت،ببندیش بهتره ها،این همه انتظار،پس کجایی؟

روزای من شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:53 http://55758512.blogfa.com/

سلام خانمی
هممون یه زمونی چقدرباعشق وعلاقه مینوشیتم ولی الان حتی وقت نمیکنم بیایم وب همش بچهامون رو بهونه کردیم
خانمی شما إز خانوم شاد خبردارین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد