من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

کامنت خصوصی

چون دارم میرم مسافرت نظرات بازه مواظب باشید اگه حرف خصوصی داشتید از قسمت "تماس با من" استفاده کنید .

مامانی من میخورمتااااااااااااااااااا

 

 

آخه چلا انقده زشت بودی شما؟ من فک میکردم خوشگلترین نی نی رو زمینی

عکس ۲۵ روزگی دخملم


میخوام تایپ کنم دستشو میندازه رو لب تاب



میذارمش عقب میگم خانوووووووومی بذار کارمو انجام بدم


دوباره تموم تلاششو میکنه بیاد رو لب تاب

 

تولد

زنگ زدم به شوشو میگم الو سلام خوبی؟ تولدم مبارک

میگه بخداااااااااااااا میخواستم بهت زنگ بزنم تبریک بگم

میگم برو بابا توام شدی چوپان دروغگو!

میگه بخدااااااااااااااااااااا



پست های پایین هم دیده بشن لدفا!

نگاه عاشقانه

دارم لیدی میل * میخورم میبینم همسری داره عاشقونه نگام میکنه.

لیدی میل رو به طرفش میگیرم و میگم بیا عزیزم توام ازش بخور.

میگه نه به این نگاه نمیکنم! یه تیکه گوشت لای دندونم گیر کرده روی اون تمرکز کردم!!

من: ایشششششششششششششش

گفتم تو هیچ وقت انقد عاشقونه نگام نکردی و نمیکنی!


* پودر خوراکی مخصوص خانم های باردار و شیرده