من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

نهار

نهار درست نکردم

میگه عزیزم نهار چی داریم؟

میگم : عشق و صفا و صمیمیت 

میگه : پاشو پاشو الکی جو خونه رو رمانتیک نکن من گشنمه !

میگم : جو خونه رمانتیک هست ! نیازی نیست من رمانتیکش کنم

میگه : عجب بچه پررویی هستی. هر چی میگم یه چیز جواب میدی

من:


یک جمعه عالی در کنار دو عشقول

صبح زود بیدار میشم و نهار ظهر رو بار میذارم...

چای دم میکنم و میپرم تو ماشین و بعد ده دقیقه با دوتا بربری داغ برمیگردم...

سفره رو میندازم و همه چی میارم سر سفره و دخی و باباشو صدا میکنم.

بعد از صبحونه با دخی و باباش میریم اتاقشو برق میندازیم!

بقیه روز هم به بازی با دخی و دست و بزن و بکوب !! و شادی و خوراکیای خوشمزه و نهار عالی و ... میگذره.


چون کم پیش میاد صبحونه در کنار هم باشیم ، یه همچین روزایی خیلی میچسبه!!!!!!


محدثه ، عزیزم ادرست اشتباه بود  ای دی تو دوباره بذار