من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

دومین سونو

ساعت 5 وقت سونو... بچه ها الان معلوم میشه دخمله یا پسره ؟ 

 

بعد نوشت ، ساعت 18 : 

من برگشتم خب خدارو شکر همه چی نرمال بود  آخیییییییییییییی  نی نیم دستش تکون خورد  وقتی آقای دکتر میخواست دستشو نشونم بده دستشو خیلی آروم برد به طرف بالا  به همسری گفتم نی نیم برام بای بای کرد   

انقددددددددد دکتره بداخلاق بود  اصلا نباید با یکی که ذوق داره این طور رفتار کنه. خدایی رفتار خوب لازمه تمامی شغلهاس. اولش که رفتم تو با عصبانیت گفت بخواب. کیفتو بذار رو صندلی. بیا پایین تر خیلی بالایی . همینطور پشت سر هم دعوام کرد  تازشم وقتی بهش گفتم میخوام نی نیمو ببینم گفت فعلا بشین سرجات هر وقت لازم بود نشونت میدم  ازشم پرسیدم الان معلوم میشه نی نیم چی هست گفت نخیرررررررررر خانوم الان خیلی کوچیکه. وقتی هم میخواست بچه یه کم بچرخه تا بقیه جاهاشم ببینه با اون دستگاهش انقد محکم میزد رو شکمم که هنوزم زیر دلم درد میکنه :( انگار داشت سوسک میکشت! ولش کن دکتر بد  به جاش وقتی نی نیمو دیدم کلی ذوق کردم همش یادم رفت  

سن بارداری رو هم زد 11 هفته و 2 روز :) الانم عکس بچمو دارم :))))))) سرش انقد بزرگه