من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

پراکنده...

وقتی من پست میذارم یعنی اینکه نی نی هنوز نیومده  

تاریخ اصلی من 14 و 15 بهمنه. اما دیر و زودش یکی دو هفته خطا داره.  

نی نیم بیاد با گوشی یه پست یه خطی هم شده میذارم بهتون میگم. نگران من نباشید   

دکتر گفته تکونای نی نی این روزای آخر شدیدا باید کنترل بشه و حساسه. دخملی هم یه تکون به خودش نمیده که!!! 

عین باباش همش خوابه. امروز صبح چند ساعت بود تکون نخورده بود کلی پشمک خوردم دریغ از یه تکون. صبحونه خوردم دریغ از یه تکون ! نگران شدم. تو فکر بودم به آبجیم بگم پاشو بریم بیمارستان یه نوار قلب از نی نی بگیریم. با دستم چند تا زدم به نی نی . خانوم با لگد پاسخ دادن !!!!!!!!  یعنی این همه خوراکی خوردم فک کنم همشو خواب بود ! یضربه زدم بیدار شد! یعنی کاش دنیا هم بیاد همینجوری باشه  

کامنتا اغلب بی جواب میمونه. خواهش میکنم کسی ازم ناراحت نشه. گاهی جواب میدم گاهی نه !  

اصلا هم تو ذهنم نمیمونه به کی جواب دادم به کی نه.  

واممون دوتا ضامن میخواست که فعلا یکیشو یافتیم  مشکلم اینجاس که فقط از خود استان ضامن قبول میکنن وگرنه بابای همسری میومد ضامن شه. ماشینم همسر نظرش رو سمنده !من هی میگم خوووووو سمند میخری من بلد نیستم سمند پارک کنم  میگه وااااااا سمند از خیلی ماشینای دیگه جمع و جورتره !    

خونه تکونی هم به لطف آبجیم تقریبا تمومه!  

رفتیم 4 تا تیکه لباس با یه دورپیچ و دوتا شوار برای نی نی خریدیم شد 253 تومن  

بس که لباس نوزادی گروووووووووونه. 

نامه ی آزمایشگاهمونو  سه شنبه فرستادن جلسه ی شورای گروه. نمیدونم جوابش چی شد.هر چی میزنگم جواب نمیدن با این شکم باید پاشم برم اون شهره انگار! واسه یه جواب آره یا نه! تقریبا کار ماهیا تمومه فقط باید برن برای آزمایش. آز دانشگاه جور نشه مجبوریم بریم آزمایشگاه خصوصی .خیلی خوشگل 2-3 تومنی رو افتادیم :( 

 

 

کلا محتاج دعاییم! ممنون.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد