من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

عید فطر و سفر

سلااااااااااام سلاااااااام

خوبین ؟ خوشین؟

چه سوت و کور شده وبلاگستان. چرا اکثرتون خونه هاتونو ترک کردین. بیاین آپ کنید .آفرین!

با تاخیر عید فطر رو تبریک میگم مخصوصا به کسایی که افتخار روزه گرفتن رو داشتن. مارو هم دعا کنید.

تعطیلات عید رو ما رفتیم پیش خونواده هامون و یه سفر یک روزه به محلات. با وجود کنتاکت با همسر ، محلات خوش گذشت. کلی گل و کاکتوس خریدیم.  حدود دوهفته بحث و جدل داشتیم که  فعلا آتش بس دادیم   ولی خب همچنان من شدیدا معتقدم حق با منه و ایشون هم معتقده حق با خودشه !  منم یه سری از وظایف مردونه ی خونه که بر عهده ی منه رو کلا کنار گذاشتم تا بلکه  قدر بدونن. ایشونم فرمودن  دارم برات !  

این از این. فعلا که خوشیم تا ببینیم چی میشه !

فقط حیف  دقیقا تو دوران کنتاکت  دوتا خواهرای دوقلوی من خونمون مهمون بودن که  طبعا روی اونام تاثیر میذاره و موقع برگشت به شهرشون عنوان کردن که این سری خونتون اصلااااااا  خوش نگذشت   



آدرس وبلاگ اکبرعاقا رو برام بذارین ممنون 

سلام سلااااااااااااااام دوست جونا

خوبین؟

نماز روزه هاتون قبول باشه. من که برای سومین سال متوالی معاف بودم. البته یه روز گرفتم که به نتیجه نرسید . اصلا نمیشه تو این گرما هم روزه گرفت هم کار بیرون انجام داد هم بچه شیر داد !

دخملی بزرگ و شیطون شده . یه حرکتای باحالی هم میزنه که در کل موجبات خنده و شادی مارو فراهم کرده

یه تاب براش خریدم اصلا ازش پایین نمیاد آخه فقط خودشم نیست ، باید نوبتی کل عروسکا و توپاشم تاب بدیم 

علاوه بر اینکه به خودش شیر میدم یکی یکی عروسکاشم میاره شیر بدم اگه هم این کارو نکنم به خانوم برمیخوره

دخملی  سه ماهه میره مهد کودک و محیطشو دوس داره خداروشکر. اینطوری منم به کارام میرسم.

خودمم فعلا به یه کاری مشغول شدم.