من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

کمککککککک

منو ببخشید بی معرفت نیستم  مشغول خونی تکونی هستم. چون زیادی سنگین شدم میترسم چند وقتدیگه نتونم هیچ کاری کنم. 

پرده ها اتاق نی نی رو کندم شستم دیشب نصبم کردم عالی شد.  

دیروز تقریبا یک چهارم کار آشپزخونه رو هم انجام دادم. تو کابینتا مونده. اتاق خودمونم باید پرده ها شستشو و نصب بشه. پرده های پذیرایی رو نمیدونم چیکار کنم و چطوری؟ فک نکنم اونا دیگه کار من باشه. 

اتاق نی نی هم رو به تکمیله. فقط متوجه شدم چقدر لباس نوزادی کم دارم... اصلا صفر ندارم. یک زیاد دارم دو و سه یه دست دارم. میشه راهنمایی کنید.  

 

سرویس کالسکه که از کیش خریده بودمو دیروز باز کردیم. دیگه کاملا سر در گم شدم. دوستای میشه بهم بگین این 3 تیکه هر کدوم چی هستن؟ من فقط تونستم خود کالسکه و ساک لباس رو تشخیص بدم !!!!! 

این الان 2 تا صندلی ماشین داره عایا؟؟؟؟؟ چیز دیگه ای غیر از صندلی ماشین کمربند ایمنی داره؟ اون وسطیه چیه دقیقا؟ قلاب های کنارش واسه چی هستن؟  

 

عکس  3 تیکه ی مجهول 

 

عکس مجهول ترین تیکه !

نظرات 63 + ارسال نظر
بانو چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:24 http://www.my-room.blogsky.com

سلام
اولی از سمت راست که فک کنم برای وقتایی که میرین بیرون بچه رو توش میزاری مث سبد.
آخری هم که صندلی بچه وا3 تو ماشینه...
مجهول ترین تیکه که وسطی باشه باید احتمالا مخلفات دیگه ای داشته باشه زیاد مشخص نیست ولی من دیدم بعضی از این سرویسا یه چیزی حالت کوله پشتی دارن که مثلا مادر هر وقت گرفتاره کاره میزاره رو دوشش بچه رو هم توش میزاره!
من زیاد وارد نیستم ولی چیزی که به ذهنم رسیدوگفتم میرم میپرسم اگه چیزجدیدی فهمیدم میام بهتون میگم

وای مگه من اوشین هستم بذارمش رو کولم

بانو چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:55 http://www.my-room.blogsky.com

هه...تازه من چند وقت پیش دیدم ی آقا ازاین کوله ها زده تو خیابون راه میره بچشم توش بود!

آبجی زهرا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:58 http://myperfectlife.blogfa.com

من حتی نمیتونم تشخیص بدم صندلی ماشین اون اولیه یا سومی! ولی یکیش اسمش کریر و وقتی بچه رو اینور اونور میبرن بچه توش قرار میگیره بچه خواهر من کریر داشت خواهرم توی خونه هم ازش استفاده میکرد هر وقت بچش خوابش میومد میخوابوندش توی کریر و تکونش میداد مثه گهواره

من تصمیم گرفتم هر وقت خواستم سیسمونی بخرم فقط یه کالسکه بخرم و ساک نینی دیگه بقیه اش به کار نمیاد البته شاید تا اون موقع نظرم عوض شه و صندلی ماشینم بخرم

سمت راستی رو کالسکه هم سوار میشه. بچه های نی نی سایت بهم گفتن !

بانو چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:16 http://www.my-room.blogsky.com

به سلامتی وقتی بچتون به دنیا اومد عکسشو بذارین من بیام لپاشو بکشم که مث پنیر پیتزای دالیـــــــــــــــــا کش بیاد...
اصن یَک حالی میده...اووووووووف
فقط خدامیدونه من چقد عاشق بچه کوچیکم...

رئیس بزرگ چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:26

سلام زی زی بانو

کریر رو که بقیه دوستان توضیح دادند

مثل گهواره ی زمینی است

اصلا از اول عادتش بده که توی اون بخوابه

چون نیمه نشسته است و احتمال خفگی اش بدلیل برگشت شیرهای بالا آورده کم میشه

بعدشم وقتی به خوابیدن توی اون عادت کنه

دیگه بغلی نمی شه و یا اینکه بخوای روی پا بخوابونیش

شبها هم اگه نا آروم بود توی همون میتونی بخوابونی و گهگداری یه تکون بهش بدی دوباره آروم میشه و خوابت رو خراب نمی کنه


اون مجهول ترین هم فکر کنم مخصوص حمل بچه است و یه جور قنداق به حساب میاد .

رئیس بلدیا یعنی مجهوله میشه ساک بچه دیگه؟ بعد اون قلاب های دورش واسه چیه؟

بنده چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:59 http://khoda-shokret.blogfa.com

سلام
از وبلاگ زهرا جون اومدم وبتون
ان شاالله نی نی سالم بدنیا بیارید
این تیکه انگار مال کالسکه هست
قلاب های دورش باید جایی متصل بشن مثل میله های گرد دور کالسکه!
بروشور نداره!؟

خیلی کمکم کردی. مرسی

یِ خانومِ شاد! چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:06

والا منم نفهمیدم وسطی چیه
ولی یکیشون ک کَریِر هست یکی دیگه صندلی ماشین
خواهر زادم بدجور بد عادت شده بود ب کریر
فهمیدی وسطی چیه ب منم بوگو

حتما

مامیچکا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:11

خوب عرضم به خدمتت اولی که صندلی ماشینه که روی کالسکه هم سوار میشه همونجور که خودت گفتی .
چیز خوبیه معمولا از یک سال استفاده میشه اینجوری خیلی راحت تری اگه جایی بخواین برید بچه از همون موقعه عادت می کنه که جدا بشینه تا روی پاهات روی ماشین . برای امنیتش خوبه وصل میشه به کمربند ایمنی ماشین .
سمت چپی هم کریر که اونم خوبه برای من کار و خیلی راحت کرده بود مثه گهواره است همونجور که رییس بزرگ توضیح داد.
اون تیکه مجهول هم احتمال زیاد کاور زمستونی هست که نصب میشه روی کالسکه . باز خیلی مطمئن نیستم .

کاور نیست سنگینه. تهشم تشک دوخته شده

لیلا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:33

خب کریر رو که گفتن!
اون وسطیه هیچ بندی نداره که از توش رد شه؟
البته فک نکنم از این قنداق ها باشه که بچه رو به کولت ببندی! چون هیچ بندی نداره! و جای پای بچه هم نداره!

.
ببین صفر باید بگیری، اما کلا زیاد نگیر بچه زود بزرگ می شه!
ببین نمی تونی یه سری از این یک ها رو ببری عوض کنی صفر و دو اینا بگیری؟

(یا خدا این کد این پایین چقد مخدوشه! بگو یهو نمی خوام نظرت رو ثبت کنم دیگه!)

نه بند اضافی ندیدم :(
پک هام اونقدرم زیاد نیست لازم میشه. از شهرای دیگم گرفتمشون.

شیدا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:42

سمت چپی کریه سمت راستیه صندلی ماشین

نه

مرضی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:44 http://khatkhati-92.blogfa.com/

سلام
پس شما هم همزمان با من قم بودی
پس چرا ندیدمت
کدوم قسمت بودی دقیقا؟
این ذکر ها مثه اینکه تو مفاتیح اومده
مامانم اینا میدونستن
من هم اولین بار بود میشندیدم
کالسکه و... نوزاد خیلی خوشکله
مبارک باشه

مامیچکا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:13

اونی رو که میندازی رو کولت بچه رو میذاری توش آغوشیه .
به نظر من چیز خوبی نیست یه بار می خواستم بخرم بستم امتحان کردم باربد و گذاشتم توش . . . نمی دونم خوشم نیومد .
در مورد لباس باید بگم کمه بچه کوچیک لباس زیاد کثیف می کنه . یه چند دست دیگه بگیر . الان لباسای سایز صفرم برا بچه ها بزرگه .
پیش بندم بگیر استفاده میشه وقتی شیر بالا میاره زیاد لباسش کثیف نمیشه
ای جونم کی میاد

ممنووووووووووون

Juje چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:30 http://www.daftarekhateratema.blogfa.com

گوشی دار شدی؟
باچی عکس گرفتی؟
اون عکس قبلیاکه قول داده بودی روبذار لدفا

من اطلاعات مادرانه ای ندارم نمیتونم کمک کنم معذرتـــــــ

بله !!!!!!!!! خیلی وقته!

نسترن چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:46 http://nedayedel.blogsky.com

سمته راستی که صندلی ماشینه. سمت چپی هم واسه حمل بچه است.
وسطی چیه؟!
آغوشی نیستش؟!
زی زی. اگه پیدا کردی چیه. به ما هم بگو.

چشم

زندگی با طعم خوشبختی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:59

خسته نباشی خانمی
خب اونا را که بچه ها گفتن چیه اون وسطی احتمالا کیفی هست که خود بچه را میزارن توش من خواهرم چنین چیزی داشت میخواست بره بچه را میزاشت اون تو دسته هاش میگرفت مثل کیف دستی

مامان رقیه چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:23

زینب جان این مجهولترین تیکه بهش میگن کیف بچه و اصلا استفاده نکنی بهتره .ینی باید بچه رو بزاری توش و بنداشو ببندی و با خودت اینور اونور ببری یه چیزی مثل قنداق فرنگی ولی خیلی بزرگتر و جاگیرتر
برای وقتایی که بچه هنوز نمیتونه تو صندلی ماشین بشینه و دراز کشیده است برای تو ماشین بهتر از قنداق فرنگی عمل میکنه چون مستحکم تره و مطمئنی بچه تکون نمیخوره . تنها کاربردش همینه

نه کیف بچه نیست کیف بچه دیدم . این زیادی درازه

مامان رقیه چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:26

حالا سه تایی
سمت راستی صندلی ماشینه ...خلاص
وسطی رو توضیح دادم
سمت چپی کریر هستش و اونم برای اینه که بچه رو دائم بغل نکنی و تو ون بزاری و ببری اینور اونور. بعضی از اطرافیان ما حتی توی خونه هم وقتی بچه خواب بود میزاشتنش تو کریر و وقتی یه کم وول میزد آروم تکونش میدادن (پون یه کممممممی مثل گهواری تکون میخوره) اینجوری هم بچه رو زمین نبود و مثلا مورچه ای چیزی راحت بهش نمیرسیئ و هم اینکه وقتی میخواستن جابجاش کنن لازم نبود خود بچه رو بردارن و اون بیدار بشه راحت با دسته اش جابجا میکردن و ایشون همونجور خواب تشریف داشتن

مامان رقیه چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:28

فایده دیگه کریر اینه که وقتی میریمهمونی یا جایی که تعداد افراد زیادن و هی قراره نی نی رو بغل کنن اگه خود نی نی لباس پوسیده رو هی ایندست اون دست کنن کمرش و کل بدنش درد میگیره بسکه اینور اونور میشه و آخر شب تا صبح گریه میکنه و خسته است ولی بزاریش تو کریر بدی دست به دست بچرخونن و مثل بچه آدم فقط نیگاش کنن و فوقش یه بوس و بعدم بسته پستی رو پس بدن به مادر که گل دخترم اذیت هم نشه

مرسی :)

خانمـ شَپول چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:45 http://aleshakol.blogfa.com/

ب نظر من ببر یه سیسمونی جایی نشون بده بهت میگن
کی نی نی میخواد بیاد؟
ما ازت توقع نداریم بهمون سر بزنی فقط تو حالت با نی نی خوب باشه کافیه

اوووووووووه جعبش روش نوشته وزن خالص 22 کیلوگرم! چطوری ببرم نشون بدم؟ عکسشو یعنی؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:06

مجهول ترین تیکه رو نمیدونم چی میتونه باشه و بقیه رو هم دوستان توضیح
دادن عزیزم

شما ؟؟؟؟؟؟

آویشن پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:08

شرمنده قربونت برم من تجربه ندارم

خانمـ شَپول پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 http://aleshakol.blogfa.com/

ب نظر من ک کریر هم بی استفادس تازه خطر هم داره
همین شروین رو من یه روز گذاشتم توش و بردم تو آشپزخونه ک برنجمو دم کنم یه لحظه ک میخواستم برنجو ابکش کنم دیدم صدای گریش میاد برگشتم یمبینم آقا اینقد ورجه ورجه کرده ک با صورت همرا با کریر پهن زمین شده ،باز خوبه کمربندشو بسته بودم
بعد اون لحظه نمیدونستم از اون صحنه بخندم یا بگریم ک بیشتر ناراحت شدم و کریر رو جم کردم
حتی روروئک هم شروین رو وقتی میزارم توش تازگیا میبینم ک خم میشه و میخواد از رو زمین یه چیو برداره یهویی میخواد با مخ بخوره زمین :|
برای لباس هم زیاد دور خودتو با لباس کوچیک جم نکن
حتما صفر بخر
و حتما هم لباس گرم کوچیک زیاد بخر چون نی نی زمستون ب دنیا میاد درسته یا اشتباه؟
راستی بچه هفته ب هفته خیلی زود تغیر میکنه و لباساش زود براش کوچیک میشه صفر بگیر کافیه البته شلوار بیشتر داشته باشه بهتره
اوووووووووف نصف شبی سرتو درد اوردم

وای شروین شانس آورده رسیدی

مریم(مامان محمدیاسین) پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 http://Voroojak90.blogfa.com,

سلام دیشب کلی برات نوشتم بعد موقع ارسال وشت کد صحیح نیست
زی زی جونم یمت راستی که کربر بچه س ,سمت چپی صندلی ماشینه ,کریر هم کمربند داره ,اون مجهوله هم به نظر من برای روی کریر هست ,چون کربر محمد هم یه چبزی مثل اینو داشت و حالت سایبون رو پاهای محمد رو میگرفت ,حالا تو اون بستایی رو که به مجهول هست رو وصل لبه های کریر کن اگه بره توش همونی هست که من میگم و چون کریر و صندلی ماشین مثل همون برای جفتسونه
ولی این آغوشی با کوله نیست ,چون بست داره
چطور وقتی میخریدن فروشنده براتون توضیح نداده?????

آخ چه بد :(

آفرین! سمت چپی صندلی ماشینه!

مریم(مامان محمدیاسین) پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 http://Voroojak90.blogfa.com,

خانمی لباس اگه میخوای بگیری سایز صفر بگیر ,از این سرهمی جورابدارا هم نگیر بچه توش معذبه ,محمد سرهمی بدون جوراب هم چندتا داشت تن کردنش سخته چون خیلی بچه کوچیکه ,به نظر من بلوز و شلوار از همه بهتره,آستین بلند بادی سایز صفر بگیر ,فقط حواست باشه آستین کوتاه نگیری چون زمستونه ,بافتی هم نگیر ,بقیه سایزا رو هم نگیر بزار به سلامتی که دنیا آمد بعدا بگیر ,به نظر من به فصل لباس بگیری خیلی بهتره تا اینکه از الان بخری ,فقط نوزادی بخر ,کلاه چند تا بگیر ,(منظورم پارچه برای تو خونه س نه بافتنی )دستکش پارچه یی که صورتش رو زخم نکنه ,اگه از من میشنویی اگه میخوای شیشه و پستونک بهش بدی بخر چون باید چقدر هزینه کنی آبا استفاده بشه یا نه ,تازه تاریخ انقضا هم داره اینا ,
بازم چیزی یادم آمد میام میگم ,
حالا به بار مفصل میام برات از کریر میگم[ایکون یه مادر با تجربه و مادر شوهر آینده آوین جون]

مرسی مادر شوهر با تجربه همه چی دون

مریم(مامان محمدیاسین) پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 http://Voroojak90.blogfa.com,

راستی اون مجهوله سبزه روی کاره نه مشکیه,الان تو عکس پشت رو هست ,روش کن وبعد اونی که من گفتم رو انجام بده[آیکون یه مادر همه چی دون]

نه بابا. توش تشک داره خواهرررررررررر

خاطره پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:33

سلام!خسته نباشی زی زی جونم!
یکیش کریر!یکی دیگشم مال صندلیه ماشینتونه!اون یکیو نمیدونم!واقعن او چیه؟
کریر میتونی وقتی میبریش واسه کنترل و یا هرجا!دختر گلتو نذاری زمین بذاری تو اون بخوابه!البته الکیه بعده 4ماه دیگه اندازش نمیشه!بچه ی خواهر من که اندازش نشد!مبارکش باشه ایشالا
اون وسطیو منم میخوام بدون چیه

آنیل پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:30 http://xateratam.blogfa.com

سمت راستیه که کریر هستش و آخریه هم صندلی ماشین فک کنم
وسطیه هم فک کنم آغوشی مادر باشه....
یه چیزی که از بازوهات آویزن میکنی و بچه رو میذاری توش...میشی مثل کانگورو

مامان رقیه پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:19

راستی زیبن اینی که اینا کامنت گذاشتن که میشه بچه رو کول کنی کیف بچه نیست آغوشی هستش و فرق میکنه
توگوگل بزن آغوشی بچه ببین چه شکلیه

آغوشی میدونم چه شکلیه! منو باباش هر دو بدمون میاد از آغوشی

سحر پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

سلام عزیزم چه رنگ فوق الهده ای خریدی. من خیلی وارد نیستم اما فکر کنم اولی کریر آخری صندلی ماشین و وسطیم جهت حمل مثل ساک دستی فکر کنم بندم باید داشته یاشه.شرمنده با این نظر دادنم

ممنونم :)

shadi&ali پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 httphttp://esfandiha0131.blogfa.com/

سلام عزیز دلم
خوبی زی زی جووووون
وای من خواهر زادم شنبه بدنیا اومده ی دخمل خوشمل کوچول موچولوووو
بعدا بیا وبم میخوام ازش بنویسم و عکسشو براتون میذارم.
خب اون 3تا مجهول
اولی از سمت راست برای ماشینه که به ماشین میبندی ..ی جور صندلی برای نوزاده کمربندم که توشه.دومی فک کنم اغوش باشه از ی نوع خارجیش سومی هم که مشخصه نی نی لای لای هست/اسمش تو بازار ایران اینه.برایانه که بچه رو توش بذاری و باهاش بری بیرون مثل دکتر بهداشت و پارک و بازار و هر جا که دلت میخواد برای سهولت کاره که بچه توش بمونه و تو به کارات برسی یا اگه دستت خسته میشه اون تو باشه اینجوری دیگه تو دست نمیگیری و هی این دس اون دس نمیشه همین...ایاشلله نی نی بسلامتی بدنیا بیاد عزیزم

سمت چپ مال ماشینه روش نوشته

بهار پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 http://zendegie-bahari.blogfa.com/

آخریه فک کنم کیسه خواب مسافرتشه
الهی رو خودت خیلی فشار نیاری ها ، مراقب خودت باش مامانی

کیسه خواب نداره .

هدی (ماجراهای من و همسرم) پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:52

من هیچی از اینا سر درنمیارمممممممم

بنده پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:55 http://khoda-shokret.blogfa.com

سلام
من از بچگیم اخلاق مهندسی داشتم
دیروز واسم سوال شد کلی براتون جستجو کردم
و بعد حدس زدم
خوبه خودتون هم مهندسید

آفررین

بی ماه ترین برکه پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:08

عزیزم سمت راستی صندلی ماشین هستش سمت چپم کریر هست اون وسطی هم به نظر من موقعی که بچه رو با کریر میخوای ببری بیرون و هوا هم سرد باشه و نخوای هوا به داخل کریر نفوذ کنه مثل یه کاور میکشی رو کریر البته سر بچه نباید توش بمونه احتمال خفگی هست، اگه کناره های کریر رو نگاه کنی حتما یه جاهایی داره که با این گیره های روی عکس مجهول چفت میشن حتما امتحان کن جوابش رو بگو اگه موفق به کشف شدی عکسم بذار تا ما هم ببینیم.

وبلاگ نداری ؟ سمت چپیه روش نوشته صندلی ماشینه این از این. بقیش...

بی ماه ترین برکه پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:10

در ضمن یادم رفت بگم اگه دفترچه راهنماش رو بخونی حتما خیلی بهت کمک خواهد کرد موفق باشی دوست من.

خوندم ! کافی نبود.

بنده پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:21 http://khoda-shokret.blogfa.com

آفرین مهندس
ای امان از این جومونگ
من نمیدونم این جومونگ چی داره دارن مردم باز تکرارش رو میبینن!!!
من و همسری خودمون رو از اول معتادش نکردیم
البته چند وقت پیش برای همسری سریال افسانه شجاعان که قبلا تلویزیون داده بود رو خریدم دیگه ولش نمیکرد...
1 هفته ای 40 قسمت دید و تموم
به خودم گفتم غلط کردم
آقایون همه همینن
ان شاالله نی نی خوشگلت سالم و سلامت بدنیا بیاد مهندس

شهره پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:50 http://shohre24.blogfa.com/

عزیزم فکر کنم تیکه مجهول گهواره باشه
واسه خوابوندن نی نی

نه نبود

هدهد پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:19

سلام والله من تجربه ندارم که
ولی یکیش صندلی ماشینه
یکیش نی نی لا لای لای هس
اونم ساک حمل کودک در مواقع ضروری
والله حالا عکسارو به زن پسرعموم که تازه نی نی دار شده هم نشون میدم اگه چیز جدیدی گفت بهت میگم

مرسی :)

آویشن پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:24

سلام عزیزم
خدا رو شکر که مشکل حل شد. شرمنده من نتونستم هیچ راهنمایی بهت کنم

مریم پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:10 http://maryamgooli.blogfa.com

سلام با تبادل لینک اگه موافق بودی نظربده ممنون

میبینی لینک دونی ندارم ؟ شما دوس داشتی لینک کن :)

خانوم خانوما پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:15 http://naznazioyekiyedunash.blogfa.com

سلااااااااام

چون هیییییییییییییییییییچ اطلاعاتی فعلا در این زمینه ندارم ترجیح دادم ساکت بمونم!!!!

آفرین دختر خوب

خ ت. پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:53

آجی جونم این چند وقتا به خودت برس و حسابی موظب خودت باش از هر لحاظ.....

کم پیدا بودی دیروز گفتم خبری از ا نیست یعنی کجاست ؟

خاطره جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:16

چه کالسکه ای پیچیده ای!مرسی منم یاد گرفتم واسه خودم که دیگه خودت میدونی میخوام چیکار!بعدها واسه سیسمونیه نوم به کارم میاد

ایشالا

یِ خانومِ شاد! جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:15

آقا این پست شفاف سازیو ک نوشتی ی جوره ک حسابی معلومه داری معلومات ب رخ میکشیا :دی
در هر حالت من ک نفهمیدم چی ب چی شدش ولی امیدوارم موفق بشی :دی
قدیما ک اینجور چیزا نبود ما بچه رو میذاشتیم تو گاری میبردیم با خودمون اینور اونور

تو فرغون !

یه دخمل مهلبون جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:41

سلام خانومی خوبی؟
گلم اشکالی نداره ...
پیش میاد..

نه پیش نمیاد... هنوز ناراحتی؟

محدثه جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:00 http://taranetanhayi.blogfa.com

زی زی جون اینجانب اپمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم بدوووووووووووو بیا

قبل از ینکه بگی آپم خودم اومدم !

بنده جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:09 http://khoda-shokret.blogfa.com

سلام تونستی از کالسکه ای که خودت بستی عکس بگیر و بگذار تا همه هنر خانم رو ببینن

آره اتفاقا صبح بستمش !

مریم(مامان محمدیاسین) جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:40 http://Voroojak90.blogfa.com,

راستش رو بخوای منم توضیحت رو متوجه نشدمالکی هم تقصیر آی کیوی ما ننداز خودت خوب توضیح ندادی
یه عکس بگبر ببینیم اون مجهوله نقشش چیه

عکسشو گذاشتم که. همون کالسکه دومی.

زی زی گولو جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:10 http://lav977.blogfa.com

اره خودم گرفتم
خیـلی بد شده؟؟

خوب بودن‏!‏

محدثه جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:53 http://taranetanhayi.blogfa.com

اره زی زی منم هروقت فکر دوستامو میکنم خندم میگیرهاره بابا تو حتتتتتتتتتتما امیدوار باش بخودت
طرح خادم مخخف جمله ی:خدمت. اموزش .دانش اموزان. ممتاز هستش
این طرح برای دانش اموزای بالای۱۹ک یه ازمون داره ..ک یه چن وقت دیگ میگیرن ازما ک باگ قبول شی میتونی رایگان کلاسای کنکوری بری کککککککککککک البته فقط برای همدانه!!!!
حالا تازه اینک فقط برا همدانه ی ماجرا داره!

چه ماجرایی؟ ؟ ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد