من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

من و تو ترانه ی خاک و بارون

نفسم میگیرد در هوایی که نفس های تو نیست

...

* تو پست قبل اشتباه نوشتم.ما ۹۰ میلیون چک دادیم به بانک!! مقدار وام هم ۲۰ تومن هست که ۵ ودیعه رو ازش کسر کنیم میشه ۱۵ تومن! 

 

**دیشب عروسک رو  با دوستم بردم پارک (شهر بازی). بخاطر فوتبال باباش نیومد. دخملی به وسایلای پارک توجه نشون میده و دلش میخواد همش نگاشون کنه. توی قم هم یه شب با خواهرا بردیمش "رنگین کمان" اونجام کلی رو به قطار بچه ها نگهش داشتیم تا نگاه کنه! البته یه خانومه از کنارم رد شد گفت نوزاد اعصاب این صداهارو نداره خانوووووووم برا چی برش داشتین آوردینش اینجا! 

 

*** جدیدا پرنسس خوشخواب شده بزنم به تخته! نسبت به نوزادیش بیشتر میخوابه! 

 

**** دیشب خواب دیدم دارم همسری رو قانع میکنم بریم مکه  خیلی حس خوبی داشتم. 

 

*****بابای پرنسس سرما خورده بود من و پرنسس رو نمیبوسید، واسش هی سوپ درست میکردم و لیمو و پرتقال و ... بهش میگفتم اینارو بخور که زودتر بتونی عروسکو ببوسی کمبود محبت نگیره دخملم. بابای عروسک هم فرمودن ای کلک بگو خودم کمبود محبت گرفتم دارم این کارارو میکنم زودتر خوب شی خودمو ببوسی  

 

***** پرنسس جلوی شبکه پویا تا یه ساعتم صداش در نمیاد! مات صفحه ی تلویزیون میشه مخصوصا اگر برنامه شاد باشه! 

 

****** دخملی به ترک دیوارم میخنده! همچین دختر خوش خنده ای دارم من. انقد بی جنبس کافیه بهش بگم سلام دخترم میزنه زیر خنده ول نمیکنه!